Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2011 09:53 - Спомени от Русия - алкохолни най-вече
Автор: projurnalist Категория: Политика   
Прочетен: 1041 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В 2005 г. аз бях поканен от своя приятел Саша в Русия. Отначало се дърпах и отлагах - беше зима и изобщо не исках да споделям мъките на наполеон и хитлер. В крайна сметка Саша успя да ме спечели като ми обеща, че ще ходим на лов и ще бъдем в хижата му, която е недалеч от самият град.

Преди да излетя с голямата совалка към Русия реших да се отбия за последно в любимия си ресторан. Може самолета да се разбие и повече никога да не ям пържола тук, помислих си тогава. (това е част от черния му хумор, казва жена ми на незапознатите, а аз пояснявам, че само на черния ми дроб не му е смешно...) На следващия ден аз още от тъмна доба увисях на летището като сопол. С респектиращо закаснение пристигна и моята совалка, качих се и вече се притеснявах за черния си дроб. Саша е мъж гигант, на 45 г. уж улегнал отдавна, но всъщност той е един западнал заможен луд руснак.

Саша ме взе от летището и не пропусна да ме впечатли с новата си италянска кола...
По пътя обаче Саша беше доста мълчалив, разбрах веднага че нещо се е случило и го попитах директно по мъжки. Той махна с ръка и рече: "Е, и без черен дроб се живее!" Аз останах шокиран. Но Саша побърза да отмени темата и ми предложи преди да ме настани да отидем да ядем и да пием. Аз разбира се съгласих, нали за това живея.

На втория ден от престоя ми със Саша решихме, че няма да ходим на лов, а ще ми даде да покарам колата му на една стара писта. Покарах я, но при един рязък завой колата поднесе жестоко, беше зима все пак. Блъснах я леко веднъж и се засмях. Продължих да си карам и нещо започна да трака неистово. Саша пребледня.
Понеже още сутринта дойде да ме вземе пиян му предложих да го закарам до тях, тамън и да оставим колата. Той обаче настоя, че се притеснява за легитимноста ми на шофьор в русия  и реши, че ще кара той. Е, нямаше как да не поема този риск да ме кара пиян човек. Все пак това беше Саша, човека с който се познаваме повече от 15г. Стигнахме и той каза, че бързал защото лайното му го напирало. Веднъж ми разказа как се насрал в скъпата си кола и оттогава гледа на нея като на най-обикновенна кола, довери ми той с проницателен тон. Замислих се, че до преди малко аз седях на това място..

Вечерта Саша беше готов за още пиянстване, а аз вече се бях съвзел от пътуването и беше време да започна да пия. Отидохме в някакъв клуб и на 20тата минута Саша вече беше пиян и както винаги започнахме да се държим странно. Хораста не разбираха Саша  и мислеха, че той се гаври, но той просто искаше да ги забавлява...по негов си начин. Охраната го познаваше и дойде и каза Сашка така и така тормозиш клиентите..отново, моля те иди си. Тогава разбрах, че Сашката ходи с пистолет на клуб...но слава богу окупити се и си тръгнахме без инциденти. Решихме да се напием и в друг клуб, като саша обеща да пием само уискита. Напихме се здраво. Сутринта отидох с такси до Саша и надеждите ми, че няма да се налага да дам 30 еуро на бакшиша се изпариха в мига, в който никой не отговори на позвъняването ми. Платих на бакшиша и зачаках и зазвънях...една дама тъкмо бе разходила болонката си и се качваше, задържах вратата и се качих. Горе ме очакваше една истина, която бе на път да застигне и мен...Саша целия омотан в системи, около него доктори от спешната помощ. Запитах ги с моя развален руски какво става, а те ми казаха, че черния му дроб е заминал. Сякаш не знаех, та се изненадох и се изплаших.

Аз бях дошъл на гости на Саша, не на тъпата ледена русия...сега той лежеше в болница и ме караше да му нося водка там. Един-два пъти му занесох, но после спрях да му помагам да се убие. Всъщност един път дежурния лекар видя, че вадя шишето и дойде и вдигна скандал. Саша се хвана за главата. Тогава аз му казах, че ще се прибирам в България. Той се очуди - не ти ли харесва тук ми разправя. Е, харесва ми, но след като съм ти дошъл на гости, а вече 3 дни се опитвма да се забавлявам сам по заведенията ще си ходя. Той се съгласи и призна, че гостуването ми беше тотално саботирано от черния му дроб. Казах му да не се притеснява - идва лято и ще отидем по нашето черноморие по някое време.

Върнах се в България и веднага след като слязох от таксито от летището ме ухапа уличен пес. Това беше приятно ухапване...


Тагове:   спомени,   ядене,   Русия,   пиянство,   пиене,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: projurnalist
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 52218
Постинги: 8
Коментари: 35
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031